アートワークの進歩 ! !

最近、イラストでのセルシェーディングの使い方がわかったので、デジタルで絵を描けるようになりました!私の作品の一例を同封させていただきます。 確かに、これを行う方法を理解するのはかなり困難でした。まず、レイヤーを適切に使用することを覚えておく必要がありました。通常、ほとんどの図面には 4 つのレイヤーしかありませんでしたが、今では 10 を超えるレイヤーがあります。 しかし、コツを掴んだ今では、私のアートワークは、同じ作品の前の「世代」よりもはるかに優れていることがわかりました。 進展があり次第、随時最新情報をお知らせします。良い昼/夜をお過ごしください~!
 
ENGLISH: I recently learned how to use cell shading in my illustrations, so now I can draw digitally! I am enclosing an example of my work. Admittedly, it was rather difficult to figure out how to do this. First, I had to remember to use layers properly. Most drawings used to have only 4 layers, but now have over 10 layers. But now that I've got the hang of it, I find that my artwork is far superior to previous "generations" of the same piece. We will keep you updated with any updates as they develop. Have a nice day/night~!

R.M.S タイタニック号の難破船のイラスト